Náš tým

Do našeho týmu jsme přizvali skutečné kapacity z předních českých herních studií a vysokých škol.
Všichni lektoři jsou profesionálové s dlouholetou praxí a své vědomosti se rozhodli předat dál jejich budoucím kolegům - vám.
ředitel školy / herní design

Martin "Martuša" Vaňo

Martin se věnuje hernímu designu od roku 1997. Živit se jím začal v roce 2008, pracoval jak na AAA vojenských simulátorech, mobilních hrách, tak na živých únikovkách. 
Od roku 2016 herní design učí na univerzitě v Plzni, FF UK, MFF UK nebo třeba na VŠKK. Kromě toho moderuje podcasty a produkuje festivaly - Future Gate, Junktown nebo aktuálně počítačovou sekci Anifilmu. 

Ve volném čase produkuje elektronickou hudbu s pomoci hardwaru.
Vaultkeeper

Martin "warp" Boháč

Martin je zakladatelem českého online herního studia Allodium. Od roku 2009 se věnuje výrobě webových  MMO her. Zastával funkci vývojáře i designéra na desítkách projektů, ale v posledních letech se věnuje především produkci a byznysové stránce her.

Ve volném čase (haha, co to je?) se věnuje pařbě RPGček a strategií, bojovým uměním, meditaci a svojí dceři.
Herní design

Jirka Zlatohlávek

Designér generalista. Dřív v Altar Interactive, Court of Moravia a Bohemia Interactive, teď ve Wargamingu vede design v pražském World of Tanks studiu.

Kromě her ho baví káva, bystří lidé, SF&F a Ethereum.
3D Grafika

Lukáš Medek

Lukáš Medek se v herním průmyslu pohybuje více než 14 let primárně jako 3D grafik a herní designér. Vystudoval Fakultu výtvarných umění v Brně a od roku 2006 tvoří spolu s Janem Kavanem kreativní duo CBE software. Na kontě má již více než 8 vydaných her a nedávno vydal psychologický horor z českých lesů Someday You'll Return.

Mimo jiné se také věnuje tvorbě videí a animací do divadelních her a multimediálních představení, výuce a přednáškám o herní grafice a designu a mentoringu začínajících vývojářů.
UnreAl Engine

Katka "Suave" Urbanová

Suave s programováním začala u webů a s hrami pořádáním turnajů. Pak to spojila, napsala si web na jejich organizaci a konzultovala ho v Bohemia Interactive. Tam si jí hned po škole nechali jako scriptera v designovém týmu. Brzo přešla jako jediný scripter na nový projekt Vigor, který běžel na Unreal Engine 4. Během vývoje vybudovala komplet scripting team, který vedla. Po 4 letech přešla do Ashborne Games, kde pracuje jako lead technical designer. Pracuje na dvou projektech - Commanche, který je teď v Early Access a na dosud neoznámené historické strategii s prvky RPG.
Unreal Engine

Martin "Tilion" Gregor

Martin pracuje v herním průmyslu jako scripter a technický designér už od roku 2012. Začínal v Bohemia Interacitve na Arma 3, podílel se i na většině jejích DLC nebo na projektu Argo. Pro hru Vigor byl senior scripterem v Unreal Engine. Minulý rok se přidal jako senior technical designer k nově vznikajícímu studiu Ashborne Games, kde pracuje na Early Access hry Commanche a na dosud neoznámené hře. Obojí v Unreal Engine.
2D Grafika

Jana "Yuffie" Kilianová

Yuffie se profesionálně věnuje ilustraci od roku 2013. Hry ilustruje, branduje, dělá jim UI a na kontě má práci pro deskovkové superstars Czech Games Edition nebo cyber-security eso ANECT.
Kromě toho ale například nakreslila komiks Františka Kotlety Hustej nářez, ilustruje učebnice a jako freelancer pomáhá s řadou dalších herních projektů. 
2D Grafika

Kuba Špiřík

Kuba Špiřík do nedávna pracoval pro Bohemia Interactive a nyní pomáhá rozbíhat brněnské studio Ashborne Games. Věnuje se 2D grafice, hlavně UI a pro GameDevHub připravuje kurz 2D grafiky ve hrách.
V Brně také aktivně tmelí komunitu herních vývojářů a nadšenců jako mozek akce Gamer Pie.
Unity

Petr Vaněček

Petr začal s počítačovými hrami a grafikou už v dětství. Jako výzkumník se soustředí právě na počítačovou grafiku a jako lektor učí programování v Unity na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity.
Kromě toho se věnuje i virtuální realitě a počítačovým hrám. Miluje deskovky. Je spoluzakladatelem půjčovny deskových her Kavenu v Plzni.
herní scénáristika

Jakub Guman

Designér a scriptwriter ve Warhorse studios. Dříve pracoval v Keen Software House a Disney, dlouhá léta psal a vyvíjel LARPy. Vedle psaní se věnuje deskovým hrám, permakultuře, psychoterapii, péči o duševní zdraví a změněným stavům vědomí.
HERNÍ SCÉNÁRISTIKA

Ondřej Bittner

Pracuje jako designér ve Warhorse studios.
Mimoto se věnuje tvorbě a pořádání letního larpového tábora Černobor, koučuje tým ve First Lego League a také občas krafe jako konzultant do práce brněnského deskoherního studia Boardcubator.
HERNÍ SCÉNÁRISTIKA

Richard Malatinský

Scénárista a aktuálně herní designér. Psal (mimo jiné) televizní seriály Comeback, Přešlapy a Polda, spolupracoval na dokumentární sérii Národní Klenoty, a jako scénárista (a někde i producent) je podepsán pod filmy Dvojka, RINO: Příběh špiona, a Myši patří do Nebe.
Jsi také profesionální herní tvůrce a chtěl/a by ses k nám přidat?
Dej nám vědět na hub@gamedevhub.cz!

Zaujali jsme tě?

Prohlédni si naši aktuální nabídku kurzů a staň se profesionálním herním tvůrcem i ty!