Náš tým

Do našeho týmu jsme přizvali skutečné kapacity z předních českých herních studií a vysokých škol.
Všichni lektoři jsou profesionálové s dlouholetou praxí a své vědomosti se rozhodli předat dál jejich budoucím kolegům - vám.
ředitel školy / herní design

Martin "Martuša" Vaňo

Martin se věnuje hernímu designu od roku 1997. Živit se jím začal v roce 2008, pracoval jak na AAA vojenských simulátorech, mobilních hrách, tak na živých únikovkách. 
Od roku 2016 herní design učí na univerzitě v Plzni, FF UK, MFF UK nebo třeba na VŠKK. Kromě toho moderuje podcasty a produkuje festivaly - Future Gate, Junktown nebo aktuálně počítačovou sekci Anifilmu. 

Ve volném čase produkuje elektronickou hudbu s pomoci hardwaru.
Vaultkeeper

Martin "warp" Boháč

Martin je zakladatelem českého online herního studia Allodium. Od roku 2009 se věnuje výrobě webových  MMO her. Zastával funkci vývojáře i designéra na desítkách projektů, ale v posledních letech se věnuje především produkci a byznysové stránce her.

Ve volném čase (haha, co to je?) se věnuje pařbě RPGček a strategií, bojovým uměním, meditaci a svojí dceři.
herní scénáristika

Jakub Guman

Designér a scriptwriter ve Warhorse studios. Dříve pracoval v Keen Software House a Disney, dlouhá léta psal a vyvíjel LARPy. Vedle psaní se věnuje deskovým hrám, permakultuře, psychoterapii, péči o duševní zdraví a změněným stavům vědomí.
Také pomáhá s provozem a organizací GameDevHubu.
3D Grafika & environment art

Lukáš Medek

Lukáš Medek se v herním průmyslu pohybuje více než 14 let primárně jako 3D grafik a herní designér. Vystudoval Fakultu výtvarných umění v Brně a od roku 2006 tvoří spolu s Janem Kavanem kreativní duo CBE software. Na kontě má již více než 8 vydaných her a nedávno vydal psychologický horor z českých lesů Someday You'll Return.

Mimo jiné se také věnuje tvorbě videí a animací do divadelních her a multimediálních představení, výuce a přednáškám o herní grafice a designu a mentoringu začínajících vývojářů.
UX/UI a 2D grafika pro hry

Kuba Špiřík

Kuba Špiřík do nedávna pracoval pro Bohemia Interactive a nyní pomáhá rozbíhat brněnské studio Ashborne Games. Věnuje se 2D grafice, hlavně UI a pro GameDevHub připravuje kurz 2D grafiky ve hrách.
V Brně také aktivně tmelí komunitu herních vývojářů a nadšenců jako mozek akce Gamer Pie.
2D Grafika a ilustrace

Jana "Yuffie" Kilianová

Yuffie se profesionálně věnuje ilustraci od roku 2013. Hry ilustruje, branduje, dělá jim UI a na kontě má práci pro deskovkové superstars Czech Games Edition nebo cyber-security eso ANECT.
Kromě toho ale například nakreslila komiks Františka Kotlety Hustej nářez, ilustruje učebnice a jako freelancer pomáhá s řadou dalších herních projektů. 
Unity

Petr Vaněček

Petr začal s počítačovými hrami a grafikou už v dětství. Jako výzkumník se soustředí právě na počítačovou grafiku a jako lektor učí programování v Unity na Fakultě aplikovaných věd Západočeské univerzity.
Kromě toho se věnuje i virtuální realitě a počítačovým hrám. Miluje deskovky. Je spoluzakladatelem půjčovny deskových her Kavenu v Plzni.
Unity

Milan Doležal

Milan začal s vývojem her už v dobách prvních verzí Unity kolem roku 2010. Od té doby přispěl k vyvoření oboru herního vývoje na FI MUNI v Brně a VOŠG v Jihlavě. V současnosti vede tým vývojářů ve studiu Three Dragons a pracuje jako freelancer pro Hangar 13, Went2Play a další. Pracoval mimo jiné na titulech Snowmania, Newron, Mafia: Definitive Edition, Someday You'll Return, Waxworks: Curse of the Ancestors a dalších...
HERNÍ SCÉNÁRISTIKA

Ondřej Bittner

Pracuje jako designér ve Warhorse studios.

Mimoto se věnuje tvorbě a pořádání letního larpového tábora Černobor, koučuje tým ve First Lego League a také občas krafe jako konzultant do práce brněnského deskoherního studia Boardcubator.
Herní testování (QA)

Vojtěch Matušinský

Vojtěch se hrám začal věnovat jako novinář a dodnes přispívá na webu Doupě.cz. Svou kariéru jako QA začal v SCS Software, kde testoval Euro Truck Simulator 2 a American Truck Simulator. Později pomohl Perun Creative vybudovat QA systém pro Hobo: Tough Life. Momentálně profesně působí v Anglii a pracuje pro Creative Assembly, kde se věnuje sérii Total War.

Ve volném čase je nadšencem historie a zabývá se historickým šermem.
Herní testování (QA)

Hedvika "Hedyjan" Jandová

Hedvika v herním průmyslu působí jako Release Manager a Quality Assurance Manager, spolupracuje s více studii nebo jako konzultant, ovšem začínala jako QA tester. Ve svých týmech vede lidi zaměřující se na testování her a webových aplikací. Má bohaté zkušenosti s releasováním a testováním her na platformách Xbox, PlayStation, Nintendo, Apple Arcade, Steam a dalších. Pracovala na titulech jako Pillars of Eternity, Creaks nebo The Last Oricru. 
HERNÍ SCÉNÁRISTIKA

Richard Malatinský

Scénárista a aktuálně herní designér. Psal (mimo jiné) televizní seriály Comeback, Přešlapy a Polda, spolupracoval na dokumentární sérii Národní Klenoty, a jako scénárista (a někde i producent) je podepsán pod filmy Dvojka, RINO: Příběh špiona, a Myši patří do Nebe.
herní scenáristika

Pavel Gotthard

Scenárista a dramaturg. Napsal scénář filmu Až budou krávy lítat, byl jedním z hlavních scenáristů první série První republiky a spoluautorem minisérie Herec, za kterou byl nominován na Českého lva. Má zkušenosti s kombinací scenáristiky a herního designu z interaktivního filmu Interande a inscenací imerzivního divadla Dům v jabloních nebo My se neznáme.
Unreal engine

Ondřej Plíva

Ondřej do světa programování pronikl již na základní škole, a to tvorbou webu a vlastního serveru pro World of Warcraf. Hernímu segmentu zůstal věrný i v dalších letech, kde mimo tvorby vlastních her pracoval například pro Samdasoft na vývoji a designu VR MMORPG Archgate. Dále pokračoval spoluprací s GoldKnigts, kde se jako Game architect/developer věnoval „darksoulové“ The Last Oricru.

V současné době pracuje jako Lead Developer pro startup WeBoard, kde vyvíjí businessové aplikace v UE. A před nedávnem začal spolupracovat na tvorbě ještě neoznámené sci-fi MMORPG hry taktéž v Unreal Engine.
hard surface 3d & Unreal engine

Jan Golmic

Jan se v herní branži pohybuje bezmála 8 let a 3D grafice se věnuje již od studentských let. Působí primárně jako Senior 3D grafik ve společnosti Keen Software House a za svou gamedev kariéru má na kontě dvě velmi úspěšné vydané hry, a to Medieval Engineers a Space Engineers.

Mimo jiné také zastupuje pozici technického grafika, věnuje se elektrotechnice a domácímu bastlířství.
Unity

Matěj Ošanec

Matěj se hrám věnuje už přes devět let. Nejprve pracoval v Geewě jako flash developer, později přesedlal na Unity. Postupně vystřídal několik studií - Notre Game, NapNok - v obou na pozici Lead Unity Developer. Nakonec v roce 2020 zakotvil v jednom z nejvýznamnějších českých studií - Beat Games. Pracuje na světoznámém titulu Beat Saber.
Herní design

Viliam Korbel

Viliam má přes 20 let zkušeností - podílel se na titulech jako Mafia II a III, Silent Hill: Downpour nebo Angry Birds: Star Wars.

V současnosti pracuje jako Lead Producer v Hangar 13, ale na čem, to nesmí prozradit! Kromě toho má i bohaté zkušenosti s učením a koučováním zaínajících herních vývojářů.
Unreal Engine

Katka "Suave" Urbanová

Suave s programováním začala u webů a s hrami pořádáním turnajů. Pak to spojila, napsala si web na jejich organizaci a konzultovala ho v Bohemia Interactive. Tam si jí hned po škole nechali jako scriptera v designovém týmu. Brzo přešla jako jediný scripter na nový projekt Vigor, který běžel na Unreal Engine 4. Během vývoje vybudovala komplet scripting team, který vedla.

Po 4 letech přešla do Ashborne Games, kde pracuje jako lead technical designer. Pracuje na dvou projektech - Commanche, který je teď v Early Access a na dosud neoznámené historické strategii s prvky RPG.
unreal engine

Martin "Tilion" Gregor

Martin pracuje v herním průmyslu jako scripter a technický designér už od roku 2012. Začínal v Bohemia Interacitve na Arma 3, podílel se i na většině jejích DLC nebo na projektu Argo. Pro hru Vigor byl senior scripterem v Unreal Engine.

Minulý rok se přidal jako senior technical designer k nově vznikajícímu studiu Ashborne Games, kde pracuje na Early Access hry Commanche a na dosud neoznámené hře. Obojí v Unreal Engine.
Jsi také profesionální herní tvůrce a chtěl/a by ses k nám přidat jako lektor/ka?
Dej nám vědět na [email protected], nebo klikni sem:

Zaujali jsme tě?

Prohlédni si naši aktuální nabídku kurzů a staň se profesionálním herním tvůrcem i ty!
 
Created with