MINIKURZ ZDARMA
Úvod do herního vývoje
V tomto kurzu se v jedenácti krátkých lekcích dozvíš, jak se dělají hry, jak funguje herní průmysl a jak se stát herním vývojářem (a zjistit, jestli by tě to vůbec bavilo).
Kurz učí: Martin Vaňo
MINIKURZ ZDARMA
Úvod do herního vývoje
V tomto kurzu se v šesti lekcích dozvíš, jak se dělají hry, jak funguje herní průmysl a jak se stát herním vývojářem (a zjistit, jestli by tě to vůbec bavilo).
Kurz učí: Martin Vaňo

O čem kurz je?
Tento kurz je úvodem do světa herního vývoje a je určen pro úplné začátečníky, kteří o hrách nevědí zhola nic. Vysvětlíme ti, jak to v herním vývoji chodí, jaké existují herní profese, jak fungují naše kurzy nebo kde jinde se vzdělávat, aby se z tebe mohl/a stát herní vývojář/ka.
Prostě a jednoduše jsme vzali všechny běžně kladené otázky a témata, která se často opakují v hromadě kurzů a udělali z nich krátké pásmo, kde bez nějaké omáčky vysvětlujeme jak to v herním vývoji chodí.
Kurz je navíc zcela zdarma pro všechny, a to je vždycky fajn. Po jeho shlédnutí budeš snad mít jasnější představu o tom, jak se stát herním vývojářem.
Prostě a jednoduše jsme vzali všechny běžně kladené otázky a témata, která se často opakují v hromadě kurzů a udělali z nich krátké pásmo, kde bez nějaké omáčky vysvětlujeme jak to v herním vývoji chodí.
Kurz je navíc zcela zdarma pro všechny, a to je vždycky fajn. Po jeho shlédnutí budeš snad mít jasnější představu o tom, jak se stát herním vývojářem.
Co se v kurzu naučíš?
Prostřednictvím přednahraných videí se seznámíš se světem herního vývoje.
Žádná cvičení, jen poslouchej.
Write your awesome label here.
Vývojový cyklus hry
Hra se vyvíjí v určitých fázích, které mají svá pravidla. Někdy je třeba fantazírovat někdy makat. Vysvětlíme ti co se ve které řeší a proč.
Profese v herním vývoji
Dozvíš se co všechno je potřeba k vývoji hry a jak se můžeš do vývoje zapojit i ty. Popíšeme ti profese herního vývoje
Typy herních studií
Od AAA přes indie po domácí nadšence, každý dělá to samé a každý jinak. Třeba zjistíš, že makat na další AAA titulu vlastně není pro tebe.
Jak se dostat do herního průmyslu
Existuje spousta cest a my ti je všechny popíšeme a naznačíme, která by pro tebe mohla být ta nejlepší.
Jak a kde se něco naučit
Učit se samozřejmě nemusíš jen u nás, popíšeme ti všechny možné způsoby, jak se vzdělávat v oblasti herního vývoje.
Jak fungují naše kurzy
Zjistíš, co od nás můžeš čekat, co se můžeš naučit i jaké typy kurzů poskytujeme. Neděláme totiž jen klasické kurzy pro malé třídy.
Write your awesome label here.
Jak kurz probíhá?
Na rozdíl od našich živých kurzů si tenhle můžeš poslechnout kdy chceš a není třeba si nic procvičovat. Prostě skoro jako youtubový seriál.
Potřebuješ jen počítač, tablet nebo telefon připojený k internetu.
Potřebuješ jen počítač, tablet nebo telefon připojený k internetu.
Kdo kurz učí?

ředitel školy a course designér
Martin Vaňo
Martin se věnuje hernímu designu od roku 1997. Živit se jím začal v roce 2008, pracoval jak na AAA vojenských simulátorech, mobilních hrách, tak na živých únikovkách.Od roku 2016 herní design učí na univerzitě v Plzni, FF UK, MFF UK nebo třeba na VŠKK.
Kromě toho moderuje podcasty a produkuje festivaly - Future Gate, Junktown nebo aktuálně počítačovou sekci Anifilmu.
Vstup do světa herního vývoje!
FREE
Tento minikurz je zdarma pro všechny registrované uživatele.
-
11 lekcí
-
level 1
-
kurz je pro veřejnost
-
online videolekce
Výpis jednotlivých lekcí:
Vstup do světa herního vývoje!
Nesedlo? Zkusíme najít jiný kurz?
Herní UX/UI a 2D grafika
Naučíš se vytvářet grafiku pro hry tak, aby byla nejen krásná a zajímavá, ale také funkční a jasně čitelná. Budeš si umět poradit s nástrahami herního UX a vytvářet wireframy, prototypy i grafické návrhy a assety. Dokážeš ale i navrhnout hře vizuální identitu.
Kuba Špiřík
Úvod do herního vývoje
V tomto kurzu pro začátečníky se v jedenácti lekcích dozvíš, jak se dělají hry, jak funguje herní průmysl a jak se stát herním vývojářem.
Martin Vaňo
Unreal Engine (UE4102)
Seznámíš se s Unreal Engine 4. Naučíš se kompletně znát jeho rozhraní, funkce a vytvoříš kompletní jednoduchou hru pomocí skriptování v Blueprints.
Urbanová, Gregor

GameDevHub Czech s.r.o.
Všechna práva vyhrazena. Veškeré obchodní značky jsou vlastnictvím jejich majitelů a jsou uvedeny pouze pro informativní účely.
Všechna práva vyhrazena. Veškeré obchodní značky jsou vlastnictvím jejich majitelů a jsou uvedeny pouze pro informativní účely.